Eigen ontwikkeling
In mijn schooltijd heb ik veel gedaan op het gebied van muziek, drama en beeldende vorming. Hieronder heb ik opgesomd wat ik zoal gedaan en geleerd heb.
Op de basisschool:
·
Vaak toneel gehad;
·
Wij hadden een muziekmap waar we de liedjes in
stopten als we die hadden gezongen;
·
De hoofdrol gespeeld in de eindmusical van groep
8;
·
Begonnen met pianoles (dit heb ik 8 jaar
gedaan);
·
Ik kreeg handvaardigheid en techniek op de
basisschool;
·
Ik speelde voor Sinterklaas eens een nummertje
op het keyboard en soms met kerst.
Op de middelbare school:
·
Ik deed mee in het orkest van de brugklasmusical
op het keyboard;
·
Wij kregen in de eerste twee jaar drama;
·
In de derde of vierde klas heb ik CKV (Culturele
Kunstzinnige Vorming) gehad. Hier kwam muziek, drama/toneel en kunst bij aan
bod;
·
Ik heb ook op het keyboard gespeeld in de
muziekklas. Dit heb ik 3 jaar gedaan.
- Op de middelbare school heb ik ook beeldende vorming gehad. Ik heb daarvoor ook naar oude schilderijen moeten kijken. Wij deden bijvoorbeeld van die opdrachten waarbij je een schilderij moest opzoeken. Dan moest je daar iets mee doen. Zelf een schilderij daarvan maken, maar in een andere stijl. Of juist in plaats van schilderen, het verwerken met wasco of juist met klei.
Op de Marnix
Academie:
·
Ik heb de trainingslijn gitaar gevolgd;
·
Bij drama hebben wij zelf veel oefeningen
gedaan, waardoor ik nu meer opdrachten ken om ook met de klas te doen. Een
aantal oefeningen heb ik in mijn stageklas ook uitgevoerd;
·
Bij muziek heb ik veel liedjes leren kennen. Ik
ontdekte ook dat ik er nog veel wist van mijn eigen basisschooltijd;
·
Bij het vak beeldende vorming heb ik informatie
gekregen over kunstgeschiedenis en 2D, 3D en 4D beelden. Wij hebben ook zelf
geknutseld en hierdoor heb ik ideeën gekregen voor op mijn stage.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten