Dit is mijn uiteindelijke beoordeling. Het plusje is verdiend!
Kunstdossier fase OB juni 2012
naam student:  Sarah Pepping                                                                                                                                               klas:
1i
| 
   
Onderdelen
  bij de aangepaste opdracht 
 | 
  
   
+
  of - 
 | 
  
   
Eventuele
  opmerking zoals inspirerend, sterkste en zwakste punt van het dossier: 
 | 
 
| 
   
De activiteiten bij periode 1 en 2: 
Beeldende vorming Beschouwen*1 
Activiteiten muziek 
Activiteiten drama 
 | 
  
   
+ 
 | 
  
   | 
 
| 
   
1 x een gegeven muziekles, compleet
  met lesvoorbereiding én een lesbegeleiding en/óf kijkwijzer 
 | 
  
   
+ 
 | 
  
   
... drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
| 
   
1 x een gegeven les drama, compleet
  met lesvoorbereiding én een lesbegeleiding en /óf
  kijkwijzer 
 | 
  
   
+ 
 | 
  
   
...drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
| 
   
1 x een les waaruit blijkt dat een
  vakdocent deze inhoudelijk / kwalitatief heeft beoordeeld 
 | 
  
   
+ 
Ik heb blijkbaar over jouw vraag
  om feedback heen gekeken. Nu heb ik wel naar je drama-les (teddyberen-feest)
  gekeken: een creatieve les met veel mogelijkheden om uit te beelden. Deze les
  voldoet aan de eisen. 
 | 
  
   | 
 
| 
   
1 x een reflectie op een gegeven
  kunstvakles met daarbij OOK de didactiekbron 
 | 
  
   
+/- 
Het gebruik maken van een bron
  kan je reflectie verdiepen. 
 | 
  
   
...drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
| 
   | 
  
   
Mooie foto’s! Je bent goed bezig
  geweest met de kunstvakken. 
 | 
 
Docent:
Jus Roelofs
Dit is mijn beoordeling van het kunstdossier. Met daarin feedback van Jus Roelofs, ook voor mijn dramales 'vertelpantomime'.
Kunstdossier fase OB juni 2012
naam student:  Sarah Pepping                                                                                                                                               klas:
1i
Onderdelen
  bij de aangepaste opdracht 
 | 
  
+
  of - 
 | 
  
Eventuele
  opmerking zoals inspirerend, sterkste en zwakste punt van het dossier: 
 | 
 
De activiteiten bij periode 1 en 2: 
Beeldende vorming Beschouwen*1 
Activiteiten muziek 
Activiteiten drama 
 | 
  
+ 
 | 
  |
1 x een gegeven muziekles, compleet
  met lesvoorbereiding én een lesbegeleiding en/óf kijkwijzer 
 | 
  
+ 
 | 
  
... drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
1 x een gegeven les drama, compleet
  met lesvoorbereiding én een lesbegeleiding en /óf
  kijkwijzer 
 | 
  
+ 
 | 
  
...drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
1 x een les waaruit blijkt dat een
  vakdocent deze inhoudelijk / kwalitatief heeft beoordeeld 
 | 
  
- 
Ik heb blijkbaar over jouw vraag
  om feedback heen gekeken. Nu heb ik wel naar je drama-les (teddyberen-feest)
  gekeken: een creatieve les met veel mogelijkheden om uit te beelden. Ik zie
  echter maar twee koppelingen naar de theorie, een derde moet je toevoegen. 
 | 
  
Is gewijzigd en nu dus goed. 
 | 
 
1 x een reflectie op een gegeven
  kunstvakles met daarbij OOK de didactiekbron 
 | 
  
+/- 
Het gebruik maken van een bron
  kan je reflectie verdiepen. 
 | 
  
...drie verschillende
  verwijzingen naar bronnen*2. 
 | 
 
Zorg dat je uiterlijk maandag 18
  juni jouw kunstdossier aangevuld hebt met één extra bron in de teddyberen-les.
  Mail me als je kunstdossier aangevuld is. Pas dan kan ik een plusje zetten in
  Trajectplanner. Let op: je kunstdossier is voorwaarde voor het CGI! 
 | 
  

Geen opmerkingen:
Een reactie posten